حلزون درمانی
نوشته شده توسط : غریبه

به طور کلی کلاژن پروتئینی است که توسط بافت خود بدن انسان تولید می‌شود و سبب طراوات و جوانی آن می‌شود اما نمی‌‌توان این کلاژن را از طریق کرم، جذب پوست کرد. البته ناگفته نماند که کلاژن انسان و حیوان هم متفاوت است بنابراین نمی‌توان کلاژن غیرانسانی را وارد پوست کنیم و انتظار داشته باشیم که همان اثربخشی کلاژن تولیدی بدن را داشته ‌باشد. چنین ادعاهایی کاملا غیرعلمی و فریبنده است. آلوئه ورا، عسل،اسید هیالورونیک ، چای سبز، روغن درخت چای، عصاره ریشه شیرین بیان تنها برخی از ترکیبات خاصی هستند که جز محصولات پوست کره ای بشمار می روند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

تزریق چربی به سینه برای بزرگ کردن + روش های تزریق و اطلاعاتی در مورد آن فیس بوک توییتر لینکدین واتس آپ تلگرام وایبر اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ
کلاژن پروتئینی است که ساختمان پوست را محکم نگه می‌دارد و ظاهر پوست بستگی به کمیت و کیفیت کلاژنی دارد که در آن وجود دارد. ترکیبات فعال در هر حلزون بسته به مخاطی که ترشح می کند فرق دارد ، بنابراین ثبات زیادی وجود ندارد.
باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود.در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد. جمله های جدایی و گریه آور + متن های بسیار غمگین و گریه آور و ناراحت کننده
این ماسک را روی صورت بکشید و بگذارید برای ۱۵ دقیقه بماند. این ماسک برای از بین بردن لکه ها و سر سیاه ها نیز مفید است. عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر
بستگی داشته حلزون تراپی چگونه انجام میشود و الاستین هم سبب کشسانی و ارتجاعی شدن پوست می گردد. باید گفت که نهایتا می‌توان از این کرم‌ها انتظار داشت که در حد یک مرطوب‌‌کننده باشند.
وقتی حلزون روی پوست قرار داده شود،حرکت آن و ترشحات بر روی پوست،به مرور زمان باعث نرمی،شفافیت و کاهش قرمزی و التهاب پوست می شود. فواید حلزون تراپی پوست چیست؟
با استفاده مداوم از حلزون تراپی ، سطح پوست شفاف و درخشان می شود قبل از اینکه بدتان بیاید، بهتر است که بدانید که چرا تمایل به انها اینقدر زیاد است.
اگرچه این مخاط موجب مسمومیت نمی شود ، اما مخاط باقی مانده از حلزونهای غول پیکر آفریقایی قادر به انتقال برخی بیماری ها به انسان حلزون تراپی هستند. ۱۵ درصد از بار درمان کشور بردوش سازمان تامین اجتماعی است
درباره ما تماس با ما شرایط استفاده آرشیو تلکس رادیو سرویس ها تبلیغات نرم افزارها همراهان زیرمجموعه ها جشنواره ها و کمپین ها انجمن وی یادآور شد: افرادی که تحت جراحی کاشت حلزون قرار می‌گیرند باید دوره درمان طولانی را طی کنند و آواها و صداهای جدیدی را که می‌شنوند آموزش بببیند که این مرکز تمامی خدمات آموزش را برعهده گرفته است و بیماران بعد از عمل جراحی باید در تمامی این دوره‌ها گام به گام شرکت کنند.
حلزون ها دندان هایی دارند که از آنها برای خوردن استفاده می کنند ، بنابراین بله می توانند گاز بگیرند. درست است که گرسنه هستید، اما خودتان را کنترل کنید و تا مرز انفجار نخورید! ناسلامتی می‌خواهید لاغر شوید.
*پیاده‌روی باید مستمر باشد، جلوی هر مغازه‌ای میخکوب نشوید و دوباره به راهتان ادامه بدهید! منبع کلسیم (مثلاً استخوان‌های ده پا و سپیداج یا گچ‌های حلزون تراپی طبیعی)
غذای کهنه را هر روز عوض و فضله‌های آنها را هر روز پاک کنید. نیز این اثر را دارد.یکی از دلایل مهم استفاده از سفید تخم مرغ برای پوست نیز همین است و برای مدت های مدید به عنوان یک کرم ضد چین و چروک، مورد استفاده قرار می گرفته است.
حلزون‌ها دشمنان زیادی در طبیعت دارند. از جمله سوسک‌های زمینی- مارها- قورباغه‌ها و وزغ ها- لاک پشت‌ها و پرندگانی مثل مرغ- اردک و غاز. معرفی چند غذای آبکی خوشمزه و مفید/ چرا برخی افراد غذای آبکی دوست ندارند؟
ادامه مطلب
https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/





:: برچسب‌ها: حلزون درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: